Jak postupovat při reklamaci

1. Převzetí zboží od přepravce

Při převzetí zásilky si zboží zkontrolujte, zda nedošlo k poškození obalu přepravou. V případě, že je obal viditelně poškozen, zboží nepřebírejte. V tomto případě doporučujeme s přepravcem sepsat protokol o poškození zásilky a zásilka bude vrácena zpět. Pokud i přesto se zdá, že je poškozen pouze obal a zboží se zdá být neporušené a rozhodli jste se zásilku převzít, sepište pro jistotu s přepravcem protokol o poškozeném obalu. Svým podpisem přepravci potvrzujete, že převzaté zboží bylo dodáno v pořádku.

Pokud zákazník zjistí viditelné poškození zboží po převzetí nebo otevření zásilky,  je povinen tuto skutečnost nahlásit příslušnému dopravci a to nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky. Poškození musí nahlásit osobně, nelze hlásit v zastoupení třetí osoby. 

2. Náležitosti reklamovaného zboží

Před reklamací je vhodné ověřit, zda nelze postupovat jinak, a to e-mailem nebo telefonicky, ideální je zaslat na e-mail fotodokumentaci závady.

Spolu ze zasláním reklamovaného zboží doporučujeme doložit tyto náležitosti:

- výstižný popis závady
- doklad o koupi /kopii faktury/ nebo jiným způsobem prokažte nabytí zboží u naší firmy
- vždy je nutné zaslat foto reklamovaného zboží (konkrétní závady)
- návod s vyznačenými díly k reklamaci

Pokud se spotřebitel rozhodne reklamovat zboží, má nárok na proplacení poštovného od prodejce. V případě, kdy spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží (například doručení přepravní službou s expresním doručením), může prodejce spotřebiteli vrátit náklady na dodání zboží ve výši nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání zboží.

Zboží zasílejte na adresu:

SG-nabytek
Žabokrky 63
Hronov 549 31

POZOR!!!

Reklamované zboží je nutno zaslat bez dobírky, dobírku nelze převzít!!!